Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του ΕκπαιδευτικούΈργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2022-2023)

Σχολική Μονάδα: 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ – 9050029

Σχολικό Έτος: 2022 – 2023 Ημερομηνία Εξαγωγής: 16/06/2023

Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου

Το 1ο Νηπιαγωγείο Αμαρουσίου είναι διθέσιο ολοήμερο Νηπιαγωγείο βρίσκεται στην οδό Νεαπόλεως 67 στην περιοχή της Αγίας Φιλοθέης στο δήμο Αμαρουσίου. Λειτούργησε για πρώτη φορά το 1985. Διοικητικά υπάγεται στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Β΄ Αθήνας. Τη σχολική χρονιά 2022 – 2023 λειτούργησαν 2 βασικά υποχρεωτικά τμήματα και 1 ολοήμερο τμήμα. Ο αριθμός των παιδιών που φοίτησαν ήταν                                                                                                                   40 .                                                                                                                          Στο σχολείο μας το 2022 – 2023 εργάζονταν 3 εκπαιδευτικοί ΠΕ60 με οργανική θέση, και 1 εκπαιδευτικός ΠΕ06 .

Επιχειρώντας την αποτίμηση των λειτουργιών του 1ου Νηπιαγωγείου Αμαρουσίου , κατά το σχολικό έτος 2021 – 2022, με βάση τους εννέα (9) άξονες (σε τετράβαθμη κλίμακα σύμφωνα με το άρθρο 3 της παρούσας) αποτυπώνουμε αυτή ως ακολούθως, προβαίνοντας σε συνοπτική τεκμηρίωση της.

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Θετικά σημεία

άμεση υλοποίηση ρεαλιστικών παρεμβάσεων σε επίπεδο διδακτικής και ψυχοκοινωνικής στήριξης

Πολύ καλό κτήριο.

Καλή υλικοτεχνική υποδομή στο νηπιαγωγείο μας.

Διάθεση γόνιμης και ουσιαστικής συνεργασίας των εκπαιδευτικών για την επίτευξη ενός κοινού οράματος.

Ύπαρξη ενεργούς ιστοσελίδας του σχολείου για την ευκολότερη και άμεση διάχυση των αποτελεσμάτων των δράσεων.

Ενδιαφέρον για καινοτόμα προγράμματα.

Σημεία προς βελτίωση

Δεν εντοπίστηκαν αδυναμίες στην σχολική μονάδα κατά την διάρκεια της σχολικής ζωής.

Θετικά σημεία

Η επίτευξη των στόχων, η καλή συνεργασία κι επικοινωνία μεταξύ των εκπαιδευτικών του σχολείου και των σχολείων που συνεργαστήκαμε, τα όμορα νηπιαγωγεία, και το 7ο Δημοτικό σχολείο Αμαρουσίου.

Πολύ καλή οργάνωση.

Πολύ καλή συνεργασία με το Δήμο Αμαρουσίου και τους τοπικούς φορείς.

Σημεία προς βελτίωση

Θετικά σημεία

Προθυμία των εκπαιδευτικών στη συμμετοχή σε σεμινάρια.

Σημεία προς βελτίωση

Δυσκολία στην εύρεση επιμορφωτών.

Γ. ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Λειτουργία

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν 1

Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις ) Σχολική διαρροή – φοίτηση

Λειτουργία

Διοικητική λειτουργία

Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν

0

Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις

Λειτουργία

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν 0

Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις

Παρατηρήσεις   /   Σχόλια

Σημαντικότερα αποτελέσματα των Δράσεων

Δυσκολίες που παρουσιάστηκαν

Ανάδειξη Πρακτικών και προτάσεις για αξιοποίησή τους από άλλα σχολεία (προαιρετικά).

Προτάσεις για αναγκαίες επιμορφώσεις

Σημαντικότερα αποτελέσματα των Δράσεων

Σημαντικότερα θέματα που χρήζουν μελλοντικής μελέτης και προτάσεις για Σχέδια Δράσης

Παρατηρήσεις   /   Σχόλια

No comments yet»

Σχολιάστε